14 06 '26

 Bekijk al het nieuws

Willemsbuitentuintje feestelijk geopend

Onder een stralende zon is het Willemsbuitentuintje officieel geopend. Dankzij de inzet van Frederique Marks en vele vrijwilligers heeft de wijk er een prachtige ontmoetingsplek bij.

Het Willemsbuitentuintje is officieel geopend en dat werd gevierd met een gezellig feestje. Samen met de kinderen knipte wijkwethouder Yusuf Çelik met een grote schaar het lint door.

Initiatiefneemster Frederique Marks sprak mooie woorden en heeft samen met de andere vrijwilligers geweldig werk verricht. Alles was tot in de puntjes geregeld en ook de weergoden werkten mee. En wat ons betreft blijft Yusuf Çelik nog wel even de wijkwethouder van Willemsbuiten.

Al met al was het een geslaagde opening en vooral een mooi feestje, ook voor de kids. 

Tot slot willen we Ingrid van Til van SO TYPICAL bedanken. Zij heeft de opening, geheel belangeloos, extra feestelijk gemaakt met prachtige ballon-figuren voor alle kinderen. Een ontzettend leuk en gewaardeerd gebaar! Ben je zelf op zoek naar iets bijzonders voor een feestelijke gelegenheid? Neem dan eens een kijkje op www.sotypical.nl

Recent nieuws